brand.

Jeg skrev at brandet ofte fylder for lidt. Det modtager ikke nok oxygen og bliver ofte en nedprioriteret ting. Det er dumt. Se på billedet herunder. 

S. Stoffel er en britisk rigmand. I dag rådgiver han andre i branding, vibes og kommunikation. Jeg følger ham selv og studerer hans tanker hver dag. Han er et brand i sig selv og det er en del af pointen. 

Det han beskriver på billedet er det, jeg prøver, at overbevise de arbejdspladser, jeg møder til at forfølge. Du skal altså forstå at du sagtens kan lave homogent, traditionel kommunikation og content, men det gør (desværre) at du vil køre fast i 1-gear. Det eneste du kan konkurrere på er pris

Altid.

De brands der fatter det at branding er the way to go, vinder.

Altid.

Et brand har kant, blander sig i debatter og står ved sin fucking DNA. Det bygger community og loyale kunder eller gæster. 


Det ved jeg hvordan man gør. 

brand. det kan jeg bygge.