Hej Home i Holbæk

- kan I bruge mig?

Jeg kan booste en kommerciel dagsorden, men i et forbrugervenligt format, så man undgå frafald. Det kan fx være på YouTube, Facebook eller TikTok. Det hele handler om effektiv content. 

Btw. jeg er en kæmpefan af den erkendelse, at vi anno 2025 og frem skal gentænke alt, når firmaer kommunikerer med deres marked. Sjæleløse reels og smart design er slut

Allerførst, lidt om det, jeg har udviklet:

Jeg har konceptudviklet på flere formater, hvor jeg selv indgår. Det har været med strategien for øje. Fx med Kim Selch (speakeren her) var det vigtigt for os, at der var en præsentabel, passende og autentisk vært til stede. På TikTok skulle værten være med gakket og hyped derimod. Hvem ved – måske I med mig som kaptajn skal bygge Danmark’s næste YouTube-bolig-univers? 

Why not?

Jeg har brugt min egen stemme fordi det var effektivt.

TikTok hos Dinero: det gik (ret) godt

Jeg havde ansvaret for firmaets profil og førte alt indhold fra A – Z. Voldsomt sjovt medie, men det kræver korrekt håndtering da alle såmænd bruger det. Mange uden success. 

TikTok er en skæg størrelse. Jeg arbejdede ind under huden på de fleste af de trends, der eksisterede, da jeg var ansat. Tag et kig på videoerne via dette link: https://www.tiktok.com/@dinerodk  

11 ting jeg kan, som vil være jeres fordel:

1. Kommunikerer i en kommerciel kontekst til forbrugere og B2B

2. Tale med alle (og alt). 

3. Bruge dramaturgiske principper i formidling på video (det man kender fra teatrets ophav og som i daglig tale kaldes Storytelling). 

4. Forstå genrer og stilarter indenfor medier, kommunikation og underholdning (fx er der stor forskel på Instagram, TikTok og YouTube både kulturelt og teknisk). 

5. Konceptudvikle til mindste detalje.

6. Bruge data, indsigter og research og gøre det til praksis. (det kunne fx være via Google Analytics)

7. Bruge min skarpe sans for målgrupper.

8. Designe Thumbnails, coverbilleder, billeder til artikler og opdatere hjemmesider

9. Samarbejde og sparring (vigtigt).

10. Være på konstant forkant med digitale trends og platforme. (fx er YouTube i 2025 på vej mod automatisering til creators i deres Shorts og universel auto translation på alle sprog. Måske det kan blive relevant for jer).

11. Bruge mine menneskelige og sociale færdigheder i min kommunikation med mennesker både fysisk og digitalt (fx i et kommentarspor - det gjorde jeg hos Dinero).




Min baggrund 

  • Bachelorgrad i Medietilrettelæggelse fra DMJX i København 
  • Ansat hos Dinero i Marketing i 2 år som Medietilrettelægger og Vært 
  • Drift af egen virksomhed siden 2019 (skalderbar; i øjeblikket på pause)
 
 
Se i øvrigt mit skriftlige CV. 

Min filosofi for hvad firmaer bør gøre fra nu:

Jeg kan forstå at I leder efter en marketing-kampvogn. Det er fedt og relevant. Det som jeg kan oveni det, er at skabe indhold, der rører ved brandingen. Det er efter min mening hvad der faktisk tæller – keep in mind hvad jeg skrev øverst oppe ved siden af mit billede. Med mig på teamet får i en gut, der kan løfte et kamera, arbejde i fx After Effects og Premiere pro, forstår hvordan firmaer på sigt kan automatisere og som samtidigt kan konceptudvikle og (netop) drive ide til handling. 

Ses vi til en samtale? 🙂

Udpluk af det jeg har lavet: