siden er under konstruktion

Zoo København // rekruttering af nye medarbejdere

Lad nuværende medarbejdere, kommende medarbejde forstå. Vi vidste at de bedste ambassadører til at få andre til at forstå, er dem, der møder op hver dag - fordi de vil.

indholdet

Kortlægning

Det kræver flid ikke at arbejde i blinde. Forud for produktionen, lokaliserede vi i samråd med Zoo hvordan vi kunne indkapsle værdisættet og Zoo’s mission i en visuel fortælling. Det er hele omdrejningspunktet for at videoen for success med dens formål: nye medarbejdere. 

dyrene

Et gennemgående element for Zoo, er den opmærksomhed de retter mod deres dyrebare dyr. Det er hvad man som medarbejder bliver en del af og der, hvor den faglige stolthed skal findes. Vi valgte at udtrykke dette i videoen – skarpt fokus på pandaen og Nadja’s beskrivelser af hvad det vil sige, at passe på dyrene i København og globalt. 

Resultatet

Slutteligt endte vi her. En effektiv blanding af alle de elementer, der forud blev talt om. Ikke vist – men talt om. Nu er de synlige

Produktionen er skabt i samarbejde med Lasse Hauritz, Julie Gerber, Judith Hartmann, Marta Del Hoyo, Ralph Luyten & DMJX.